Biokvällen Arn

Hm. Arn. Han ser väl ganska cool ut och var väl ganska cool i första filmen. Men hade han en så fjåsig röst och talesätt sist? Förmodligen...  Jag tycker nog att "ettan" var aningen bättre faktiskt. Ändå var den här helt okej men hade ingen wow-faktor som SATC-filmen. Men det e klart, den är ju i en helt annan liga...

Fick grina en liten skvätt i alla fall under filmens enligt mig sorgligatse ögonblick.. När hästfan dog.  Ska för er som eventuellt läser detta inte avslöja mer detaljer än så - om ni nu tänker se filmen vilket jag TROR många kommer göra. Å jag tycker ju helt klart att man ska se den här fortsättningen om man redan sett den första filmen..  Min favorit i filmen är norrbaggen. Hejja Norge. Ni kommer hajja vad jag menar när ni sett filmen ni också.

Arn får 3 pluttar av 5 av mig. Jag är hård... 


Idag lördag då!? Vad händer?  Jo jag bara inväntar att Ulla ska ringa så vi ska dra en sväng ner på stan. Checka läget lite och handla glädjedrycker.  Funderar på att skrälla lite ikväll och ta på mig stassen och glosset och visa det gamla nyllet ute bland folk... men jag lovar inget...


Kommentarer
Postat av: Helen

Det finns en utmärkelse till dig att hämta på min blogg :) kramen

2008-08-23 @ 14:00:33
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0