Back on track

Tillbaka på jobbet. Mår mycket bättre idag. Fikarast nu. Mycket att göra...  det märks direkt när man varit borta en dag så växer högarna...

Idag ska jag ut och hälsa på "gubbarna på övervåningen" där jag bodde förut. Två gubbar på 75+ och 80+ med vita fjun på skallen och tofflor på fötterna. De hjälpte mig med att vara hundvakt och hålla koll på mig rent allmänt när jag bodde där...  whistle  Å nu vill de så gärna träffa mig igen och även hundarna... så jag kan helt enkelt inte säga nej till det.... 

Liselott som då bodde i lägenheten mittemot mig kommer göra mig sällskap, så det blir säkert en liten trevlig fikastund..  Det var ju hon och jag som tillsammans höll ett vakande öga på "våra gubbar" och såg till att de inte var på rymmen (=längre bort från hemmet än brevlådan vid vägen) 

Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0